otrdiena, 2011. gada 12. aprīlis

Labrīt.

Labrīt, mans bioloģiskais pulksteni. Tu atkal apsteidzi modinātāju. Labrīt, Mākoni, Tava čurāt gribēšana man vienmēr palīdz ātrāk izkāpt no gultas. Labrīt, Miera ielas tējnīca - Tavs Puero jau otro rītu dara brīnumus. Labrīt, 5.trolejbuss. Ak nē, lūdzu, neaizbrauc man gar degunu! Labrīt, Līva, tagad Tev nāksies mazliet paskriet. Labrīt, Āgenskaln! O, tiešām, labrīt! Labrīt, jaukā meitene, kura nākamajā pieturā pastāvēja durvīs. Tu manī iedvesi nojausmu par sieviešu solidaritāti. Labrīt, John Legend, paldies, ka piedziedāji The Roots. Labrīt, blondais puisi, un labrīt arī Tavām spalvainajām krūtīm. Mēs visi dažreiz mulstam. Mmmm.  Labrīt, Sinča! Tu šodien esi ļoti skaista! Labrīt, Valdemāra pasāža, es esmu Tavs neapdzīvoto gaiteņu bērns.
Labrīt arī Tev. Celies un ej izmainīt šo dienu.

2 komentāri:

  1. Jā, labrīt, man tieši šodien baigi jāsaņemas!

    AtbildētDzēst
  2. Labrīt, es jau otro dienu gultā..Pēc tik daudz skaistiem LABRĪt ir gribot negribot jāceļas!

    AtbildētDzēst