ceturtdiena, 2011. gada 17. februāris

Šķīstošās sajūtas

Ir tādas nevēlmās īpašības, kuras man sevī vispār netraucē. Pagaidām. Ir arī tādas, kuras redz tikai citi, un zin - paši ar vainīgi. Pagaidām. Bet ir viena, kas kaitina jau pat mani. It kā uz labu - izcīnīsimies un būs miers. Bet prognozētais miers nemaina šī brīža amizantumu!

Es naivi ceru, ka bija kāds, kurš lasot ievadu pie sevis nodomāja: "Ūja, vai šitai meitenei ir arī kāda sliktā īpašība!" Ja tas nebiji Tu, tad apsveicu - Tu esi reālists un/vai arī visai labi mani pazīsti. Lai arī kura rakstura iezīme prātā ienāca Tev, man pašai kādu laiku sirdī durās Kanye Westa apdziedātā "And I always find somethin' wrong..."
Kad izskatījusies čupu Islandes bildes un no galvas iemācījusies šo te Somijas pasaku video, skaļi sāku gribēt, mani apturēja Bites: "Vai Tu esi paskatījusies ārā pa logu?!"  Ō! Pie mums ir Islande, ir Somija... Nē. Latvija un viņas skaistā ziema! Nē, tā ir mūsu skaistā ziema! Nē... Jā!

Iedzēru Liepājas šķīsteni viskija glāzē, uzvilku villenes un iešu novērtēt to, kas man ir. Cerams pretī nāksi arī Tu!


In Love With Winter from Martins Vilums on Vimeo.

1 komentārs:

  1. Ā, ē, emm, a kura tad ir tā sliktā īpašība? Tā, ka viss riebjas? Nemosties naktī šokā augša bez elpas, ar šķietamām sāpēm krūtīs? Ne-e? Ja nē, tad labi, draudzenei šitā vienunakt saucām ātros. Pēc tam izrādījās, ka viena no tām mūsdienu slimībām, pat ne slimībām - disfunkcija. Bet, šķiet, ka Tev nav tā, ka viss riebjas, vienkārši patīk piekasīties. Man jau ar'.

    AtbildētDzēst