otrdiena, 2011. gada 22. februāris

Ceļojums uz citām pasaulēm.

Arhiteks man teica: "Nāc uz visskaistāko māju visā ielā. Sarkanie ķieģeli un balkons tur." Operators teica, ka tas ir tur, kur jābūt Anatomikumam, un laikam arī esot (bet nav!), un kur kāpņu telpā jāfilmē filmas, kas laikam jau arī esot tur filmētas.
Mūziķis ieteica kafejnīcu, kur pie durvīm ar sveicienu "Gud riba!" sagaida korejietis. Bet režisors gaidīja tajā ar viesmīli kā no Samuruja.
Pavārs pusdienām ieteica sviesta zivi, bet bārmenis baidīja, ka no pārlieku lielas zvīņaino ēšanas pastiprināti augot spalvas.
Draudzene no televīzijas grib būt dīdžeja, un otra (tā, kura strādā fotošopā) viņai pievienojas. Tikmēr draugs no konkurējošās televīzijas dzied Eirovīzijā, un ļauj man būt lepnai!

A es... Es mazliet māku runāt visās šajās valodās, jo viņi mani mazliet ir ielaiduši savās pasaulēs.

2 komentāri: