trešdiena, 2011. gada 2. marts

cilvēcīgi dzīvniecisks.

Kaķene vienmēr ir bijusi vairāk mana. Nu tāda, kura skaļi pieprasa, dzer tikai tekošu ūdeni un pati nekad nelien klēpī. Izrādīt savu vajadzību pēc cilvēka taču reāli apdraud brīvības sajūtu.

Suns atkal ir viņa. Viņus vieno nomoda skriešana, ciešs un biežs miegs, nespēja apvainoties, krāns un pretestība pret jebkāda veida pavēlēm.

Kamēr suns ķer kaķi, tikmēr man liekas, ka ķerts tiek mans ego. Kad viņš kaut ko stāsta, tad man šķiet, ka rej suns. Lai jau rej, droši vien atkal grib pievērst sev uzmanību! Reizēm mēs aizmirstamies un sakrītam čupā. Es nolaizu viņam purniņu, un viņš pakasa man aiz auss. Ik pārdienas es padzeros no viņa bļodas un viņš atļauj. Stāv man aiz muguras, tā, lai es jūtu viņa elpu sev pakausī, bet atļauj.
Tieši pirms diviem mēnešiem kaķenei bija vienas nakts sakars ar rudo kaimiņu runci. Kad pēc mēneša prombūtnes mēs atkal visi satikāmies, atlika vien secināt, ka kaķene ir stāvoklī. Tai brīdī meitenēm kaķenei mūsu mājiņā tika dota zaļā gaisma. Suns vairs nedrīkstēja kost, jo viņa bija stāvoklī. Sunim bija jādalās gardumos, jo viņa taču bija stāvoklī. Un vispār - viņa taču bija stāvoklī! Lai arī nezinājām cik kaķēnu būs, pieprasījums bija lielāks par teorētisko piedāvājumu.
Vakar aizbraucām pie ārsta, jo neviens kā nedzima, tā nedzima. Izrādās, iedomu grūtniecība. Izrādās, arī dzīvnieki mēdz sadomāties un izlikties. Bet vietā, kur bija jābūt bērniem, dakteris atrada audzēju. Izgrieza un pēc divām stundām zvanīja, ar lūgumu glābt klīniku. "Pārējie dzīvnieki ir tuvu panikas lēkmei. Ja jūs zinātu, kā viņa bļauj!" Un mēs zinājām.
Kad kundze tika pārvesta mājās, nebija ne mazāko slimības pazīmju. Viņa momentā skriešus metās pakaļ sunim, kurš šādai lomu maiņai nebija gatavs un apjucis bēga. Viņa bija ķērusies pie plāna B, jo plāns A par viltus grūtniecību bija atklāts! Un viņai izdevās - suns bija pārbijies no rozā kombinezonā ietērptās Balss.

Un šodien ir jauna diena, ar jaunām vēsmām viņu attiecībās. Viņa ir iemācījusi, ka mērķtiecīga izlikšanās ietekmē veselību. Daudz veselīgāk ir vienkārši pateikt, ko jūti. Viņš tagad zina, cik biedējoša var būt pakaļdzīšanās. Viņi abi ir līdzvērtīgi.
Un pēkšņi arī mēs.

1 komentārs: