ceturtdiena, 2010. gada 28. oktobris

Par lielu, lai paņemtu klēpī un apmīļotu!

Atverot aizkaru, pasmaidīt kļūst arvien grūtāk. It kā jau neko nesagaidu no 'tur-ārā', bet, ieraugot patiesību, sabēdājos un ieslēdzu gaismu. Tikko ilgi sēdēju ar kompi klēpī un domāju, ka nē, bēdīga es neko nerakstīšu. Bēdīgums mums katram pašam atliku likām pielipis pie aknām. Un tad pēkšņi es visu sapratu - ja nebūtu beigusies vasara, es nebūtu sākusi rakstīt šo žurnālu!

Lai man piedod silto zemju iedzīvotāji, bet pie mums ziemeļos, mēs 4 mēnešus priecājamies un 8 attīstamies. Augam garā, augam svarā, bet ejam uz priekšu. Tieši tik burtiski - vasarai beidzoties sākas skola, atsākas teātru sezona un vairāk darbinieku štatā pieņem bibliotēka. Tiek izpirktas ģitāras stīgas, noīrēti tenisa korti un datoros ieinstelēti fotošopi. Ritmā viena gar otru sitas adāmadatas, gaiss smaržo pēc ābolmaizes un cilvēki no sirds novērtē savas mājas. Un acīm redzot, man un Tev vajadzēja piedzimt Latvijā, lai neieslīgtu pārāk lielā bezrūpībā. Es jau cenšos!

Foto: Iveta Vaivode

7 komentāri:

  1. HA, tad jau eskimosiem veel vairaak laika attiistiities :))

    AtbildētDzēst
  2. nu kā kulaks uz acs!tāpēc arī es piecas minūtes pirms izlasīju šo ķēros pie jaunām lietām un galvā bīdu jau jaunas idejas un lai nākamvasar var atkal laisties sirdsmierīgā plezīrā

    AtbildētDzēst
  3. Pelss, es Tevi gaidu mājās ar jaunām iemaņām un sarunām, par izlasītājām grāmatām! :P

    AtbildētDzēst
  4. Labāk rakstās, labāk lasās un labāk saprotās gan citi, gan pats sev.

    AtbildētDzēst
  5. Es te rakstu no tam siltajam zemem, kur es esmu atradusi patverumu no Latvijas ne-klimata. Saule ir dziedinosa, to jau atzina Zenta Maurinja gadus atpakal. Saule is bezrupiba, bet ari augsana ( lai atceramies augus :). Taisniba tev Livij, ziema dod iespeju novertet majas, zalju teju un gimeni.Vienigais ko vedu no Latvijas ir zalju tejas, un tas malkojot te siltaja Italija domas parcelos uz majam, Latviju. Paldies par rakstu.

    AtbildētDzēst
  6. Es vakar ļoti bēdīgs rakstīju reklāmtekstu par Ziemassvētkiem. Biju sabažījies, ka būs jāpārraksta, bet šodien mani darbā slavē, cik labi esot uzrakstīts. Un vispārībā - rakstītājiem tas bēdīgums, tā iekšējā sāpe šad tad tomēr nepieciešama.

    AtbildētDzēst